Mi az az elállási jog?
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására és kipróbálására, továbbá, hogy kizárólag az eladó által egyoldalúan meghatározott információkra támaszkodhatunk a vásárlás előtt.
Hogyan tudod a megvásárolt termékek visszaküldeni a Petito webáruházba?
Amennyiben a megrendelésed bármelyik tétele nem megfelelő számodra, mert
- a termék csomagolásán sérülést tapasztalsz,
- a megrendelt kutyaruha, labda, fekhely, vagy bármelyik más egyéb felszerelés mérete nem megfelelő, lehetőséget nyújtunk arra, hogy a csomagodat visszaküld a Petitohoz.
A termék visszaküldésre kézhezvételétől számított:
20 NAPON
Belül van lehetőség.
Teendő:
Csomagold vissza a termékeket az eredeti csomagolásba és mellékeld a maradéktalanul kitöltött Elállási nyilatkozatot.
Elállási nyilatkozat letöltése
Kérjük, a nyilatkozaton tüntesd fel rendelésed azonosító számát is a könnyebb beazonosítás érdekében.
Juttasd el vevőszolgálatunkhoz a csomagot postán, futárszolgálattal, vagy akár személyesen a 8000 Székesfehérvár, Székely u. (Hrsz: 020515/268 külterület) címre.
FONTOS! Amennyiben futárszolgálattal vagy postai úton küldöd vissza, őrizd meg a futártól, postáról kapott bizonylatot a csomag átadásáról, amíg a visszáru feldolgozásra nem kerül. Ez a dokumentum megerősíti, hogy a csomagot átadtad a futárnak.
A visszaküldés díja:
Amennyiben a csomag eleve sérülten érkezett hozzád, vagy véletlenül nem azt a méretet, esetleg színt kaptad, amit rendeltél, természetesen a visszaküldés díját mi álljuk és kérésedre szállítási díj mentesen cseréljük.
Ez esetben kérjük vedd fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal a +36 30 092 9755 telefonszámon és az általad megadott címre küldjük futárunkat az átvételre.
Ha azonban a csomag visszaküldése rajtunk kívül álló ok, pl. kutyaruha vásárlás esetén nem jól mérted le kedvenced és méret probléma adódott, vagy bármi egyéb okokból áll fenn, a csomagküldés díját nem áll módunkban fedezni. Így ennek költségét az általad választott szolgálató (GLS, MPL stb.) szabja meg.
A visszaküldés helye:
Kreatív Biznisz Kft.
8000 Székesfehérvár, Székely u. (Hrsz: 020515/268 külterület)
FONTOS! A szállításkor fizetendő csomagok nem kerülnek átvételre. A termékeket használatlan állapotban, az eredeti címkékkel együtt kell visszavinni vagy visszaküldeni.
ELÁLLÁSI JOG GYAKORLÁSÁNAK A MENETE
Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Petito részére.
Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló emailhez mellékelt vagy a következő linken:
Elállási nyilatkozat letöltéséhez kattints ide
- keresztül elérhető elállásinyilatkozat - mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Petito részére.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Petito emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 20 naptári napon belül (akár a 20. naptári napon) elküldi a Petitonak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Petito a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Petito 1. pontban feltüntetett raktár címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 20 napon belül személyesen visszavinni, vagy postai úton, vagy futárszolgálat segítségével visszajuttatni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 20 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A termék a Petito címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli.
A csomag Petitohoz történő beérkezését követően, rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. A Petitonak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 20 napon belül a Petito visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Petito által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Petito a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.